woensdag 18 januari 2012

De laatste zaken en dan inpakken

Morgen om 10.10 uur vertrekt mijn KLM vliegtuig naar Addis Ababa. Vandaag zijn er nog wat laatste zaken te regelen. Een digitale incheck met nog een ouderwets geprinte boardingpass. En een simpele bagage drop-off. Ik begrijp dat het ook anders kan met een boarding pass op de smartphone maar dat ga ik maar niet proberen. Stel je voor dat de stroom op is? Of er geen verbinding is? Of .... Ook heb ik gelijk maar een NS kaartje Elst - Schiphol gekocht, ook digitaal. Homeservice op en top. Geld kan ik nog niet thuis uit de laptop 'trekken'' , dus het flappen automaat heb ik fysiek bezocht. En zo direct ga ik de koffer inpakken. Op youtube even gekeken naar How to fold my jacket, dus dat moet wel lukken. Uiteraard de laders van telefoon, computer, fotocamara, scheerapparaat, video, etc. etc. mee. Zonder 230 volt ben je nergens meer. Ik ben benieuwd of ze daar in Ethiopie ook voldoende van hebben. En of er snel internet is. Dan kan ik mijn weblog mooi bijhouden. Morgen om 6.11 uur vertrekt de trein uit Elst. Dus het wordt vroeg opstaan...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Topper! Veel plezier alvast en ik ben benieuwd naar de foto's!

Roelanda zei

Je zult inmiddels ter plekke zijn...,want het is hier al 8 uur 's avonds. We wensen je een hele fijne reis en zien met plezier naar je verslag uit.
Hartelijke groeten Jasper en Roelanda