vrijdag 12 april 2013

Opnieuw naar Amerika

Ik ga op studiereis! Dit keer naar Amerika. Van 14 tot en met 20 april 2013 organiseert Beyond Now een studiereis naar Detroit en Florida. De thema’s zijn krimp, ondernemerschap en marketing. Detroit, dat al jarenlang elk jaar vele tienduizenden inwoners ziet vertrekken, probeert het tij te keren door middel van herbestemming en transformatie, maar ook met kleinschaligheid, community building en urban farming. In Florida, waar de crisis in de woningmarkt flink heeft huisgehouden, gaat de reis lang  voorbeelden van optimale marketing van huizen en buurten – ook in tijden van crisis. En dat alles in krap één weekje!
Morgen nog eerst even wat feestjes vieren. Mijn schoonmoeder is morgen jarig en Bob 'verjaart' woensdag. We gaan dus nog even de bloemetjes buiten zetten. Dat schijnt morgen goed te kunnen. Vervolgens inpakken en zondagmorgen om 6.00 uur word ik op Schiphol verwacht. Ik heb een dealtje met Harm die dan ook om 4.30 uur in Elst klaar staat. Onder de voorwaarde dat hij me wegbrengt mag hij de hele week de auto hebben. Goede deal toch?
De komende week ga ik proberen mijn weblog weer dagelijks bij te werken. Om ieder die het wil op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Lees gerust mee...

1 opmerking:

Harm zei

Zeker goede deal! :)